lørdag den 7. august 2021

KURSUS

 Så begynder kursus katalogerne at dumpe ind i postkassen. 

Jeg afholder kursus hos FOF svendborg og FOF Odense  

hos Familie og Samfund, Odense SV 

 og hos Midtfyns husflid

Mit oplæg denne sæson har fokus på farvelære og valg af stoffer. 

Det sy tekniske bliver i den lettere ende.


Mit Corona tæppe er færdigt og taget i brug.
Kun firkanter, men valget af stoffer og deres placering giver mønsteret.


Ofte bliver mine bagsider til af rester.


Et andet tæppe med kun kvadrater, men et helt andet mønster.


Firkanter med et hjørne i ensfarvet.
Stadig med fokus på valg af stoffer.


Et håndsynings projekt med valg af meget få stoffer.

Jeg glæder mig til at se jer alle igen,
efter en alt for lang pause.

Vi ses :-)










Ingen kommentarer:

Send en kommentar