onsdag den 18. juli 2018

My Million Flowers uge 29, 2018

Efter en fuldstændig fantastisk måned i New Zealand
(hvor alle blogindlæg de sidste 5 uger har været lavet på forhånd)
er jeg nu tilbage i sommer-dejlige Danmark


SMUK SMUK natur,
 det ene sted efter det andet, der på den anden side kloden,
jeg har taget mange billeder, men ingen kan jo 
gengive virkeligheden til fulde.


Nå, med jetlag er lidt håndsyning i havestolen perfekt, og
 jeg har fået syet lidt efter hjemkomsten.
Manglede lidt smådele for at få de 2 øverste dele af tæppet
til at hænge helt sammen.
Herover ses det som det hang på min designwall, og
herunder ses delene flyttet over på en flamingoplade,
klar til at tage med i haven :-)


- og så et billede af designwall, hvor det kan ses på papskabelonen,
de dele der er flyttet.


Herunder er delene syet sammen, og syet til den højre øverste del af tæppet.


- et nærbillede herunder.


Til sidst er de 2 øverste dele syet sammen, så nu
hænger hele den øverste halvdel af mit tæppe sammen i ét stykke
- hurra :-)


Rigtig go´ fornøjelse ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar