onsdag den 4. juli 2018

My Million Flowers uge 27, 2018

Så tog jeg lidt i højre hjørne igen.


Jeg pillede alle papperne ud af den pinke del, så der kun er
pap hele vejen rundt i kanten.
På foto herunder kan du ud for den hvide pil se en knappenål.
Den har jeg brugt til at løsne sømrummet fra pappet, ved at køre den
rundt under sømrummet. Så synes jeg det er nemmere at få pappet ud.


På foto herunder skal der justeres lidt på det, jeg har syet. 
Ud for limpinden, skal den 6 kant der er bøjet på den pink blomst, 
laves til en halv 6-kant.


Jeg har klippet af, så der er 3/4 cm sømrum, gennem både stof og pap.


Så har jeg forsigtigt løsnet stoffet og klippet pappet lige i stregen til en halv 6-kant.


- og så har jeg limet sømrummet ind på plads


- og set fra retten.


Efter at papperne var pillet ud og der var rettet til, syede
jeg den øverste del sammen med den pinke del.
Det er meget nemmere at sidde med, når papperne pilles ud efterhånden.


Rigtig go´ fornøjelse ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar