fredag den 2. september 2016

Circle Play - BOM pakke 1

Så har jeg en fornemmelse af at 1. pakke er dumpet ned i de fleste af de postkasser den skal :-)

Dette indlæg er mest for dem der er med i projektet, 
men alle er selvfølgelig velkomne til at kigge med.


1. pakke indeholder stof til at lave 6 stjerner som foto herover.
Der er søgt på stoffet og stjernerne er ikke helt ens.

Det er faktisk et lidt svært stof at søge i, fordi det er forskelligt, men alligevel meget ens.
Herunder kommer billeder af, hvor jeg har lagt min søgeskabelon til de
enkelte stjerner.


Stjerne 1 (8 stk)


Stjerne 2 og 3 (8 stk., 4 til nr. 2 og 4 til nr. 3)


stjerne 2 og 3 (8stk., 4 til  nr. 2 og 4 til nr.3)


Stjerne 4 (8stk.)


Stjerne 5 (4 stk) (4 stk.)


Stjerne 5 (4 stk)


Stjerne 6 (8 stk.)

Så følger billeder af stjernene sammensyet

Stjerne 1


Stjerne 2


Stjerne 3


Stjerne 4


Stjerne 5


Stjerne 6

Rigtig go´ fornøjelse ;-)

Sidder der nu nogen og tænker "det ku´ jeg da godt tænke mig at være med i",
så er der stadig mulighed for at være med.
Se mere info HER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar