lørdag den 27. juni 2015

SOMMER-dug

Jeg følger bloggen

Jeg skriver på dansk med almindelig skrift, og på engelsk i kursiv.

I write in danish with ordinairy font, and in english with italic font
(and it´s a bit out of my comfort zone writing in english, but hope it´s 
understandable :-)  )

Hver fredag har hun et "link up", hvor man kan vise det, man har 
fået gjort færdig i løbet af ugen.
Hold da op hun får lavet meget :-)

Jeg har FRYGTELIG mange ting jeg gerne vil have færdig, og tænkte
at jeg måske skulle presse mig lidt og forsøge at
"linke up" hver fredag!
- og er allerede bagud, da det jo er lørdag
(men jeg BLEV færdig i går, og de er jo lidt bagud "over there", hahaha)


and I do like the Finish it up Friday - link up.
So, as she decided to keep going through summertime, I thouht
I can too. I have tons to finish :-)

Above is a table cloth diameter 50cm, english paper pieced.
Only finished the top, still need to quilt.

Sommer- dug toppen færdig, håndsyet over pap, måler 50 cm i diameter.

Underneath a chrochet cap.
My dauhgter and niece graduated high school this last week, 
and we celebrate :-)

Hæklet studenterhue, ca. 7 cm, skulle gemme penge-gave :-)

1 kommentar: