mandag den 11. maj 2015

Rendbjerg

....i sommerhus med fantastiske piger...


Solsin og denne udsigt mødte os :-)

Gin og tonic og chips med ostedip ku´ vi lige klare her på terrassen, 
og efter en skøn tapas med adskillige lækkerier og lidt rødvin og irsk kaffe,
så var der ladet op til et kursus hos Quiltegavlen 

Teknikkken var "Convergense", 
og Helenes (fra quiltegavlen) udgave ses herunder.


Strimmelteknik.

Vi var flittige hele formiddagen, og nogle af os blev
(med lidt hjemmearbejde i sommerhuset) færdige med toppen.


Ellen´s


Sigrid´s


min


Helle´s

Susanne blev også færdig, men et billede nåede ikke med på mit kamera :-(

Vi syede også lidt søndag, og jeg blev færdig med min anden halvdel
(der bliver 2, med denne teknik)


Den lyse del, har jeg delt i flere strimler end den mørke.
Den transperante illusion bliver tydeligere, med flere strimler.

Tusind tak for en skøn weekend,
nu er jeg fyldt med en masse energi og 1000 nye idéer :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar