fredag den 22. maj 2015

Kajak og Clamshell

Kristi Himmelfarts-ferien blev brugt i campingvogn på Svendborgsund Camping. 
- og kajak kursus lørdag/søndag!


Udsigten fra vores vogn...


her i horisonten, broen til Thurø


Der var mange ande-par..


Fredag cykeltur til Svendborg, billedet er taget fra
Svendborgsund-broen


Smuk solnedgang over Svendborg


...lige til at nyde


Lørdag var det alvor!


Katrine og jeg er kommet i vores kajak...


.... vi SKULLE vælte, for at være sikre på, at vi kunne finde ud af,
at komme ud af kajakken :-)


Billedet herover er fra lørdag, gråvejr og øvetag lige ved campingpladsen,
stille vejr.

Herunder søndag, solrig, men blæst. 
Smuk heldagstur forbi Troense og mod Valdemar slot. 
Flot tur, men der skulle roes til i modvind!

Sjovt og anbefalelsesværdigt, hvis man er til det :-)



Smuk bonderose fra haven.


Fik ikke syet et eneste sting i ferien, men det lykkedes mig at få 
en lille miniquilt (20 x 30 cm ca.)
med clamshell´s
færdig til kursus i går aftes :-)


Håndsyning over pap og applikation.
2 inch pap-skabeloner er brugt.

Jeg har lært mig teknikken, ved at se  Sue Daley´s video

Helene fra HeleneJuulDesign havde sidste år arrangeret et kursus med
Sue Daley, som jeg desværre ikke kunne deltage i, men jeg har fulgt hendes blog siden.

Udstansede papstykker fås i forskellige str. hos HeleneJuulDesign

Ingen kommentarer:

Send en kommentar