onsdag den 4. april 2018

ÅBENT HUS


Torsdag, fredag, lørdag og søndag 
d. 5. - 8. april 2018

Kl.  9 - 18

holder KludeMarie åbent hus.


Butikkerne i region syddanmark holder denne weekend quilterally,
så er du alligevel på farten, 
eller er du bare nysgerrig, 
så er du velkommen til at kigge forbi :-)

Mine ydmyge rum er i brug til 
med plads til få deltagere.

Kom forbi og se omgivelserne, hvad du kan inspireres af,
og hvad du evt. kan få hjælp til/undevisning i. 

Jeg betragter mest min virksomhed som et værksted/kursus- og
undervisningslokale,
 og ikke som en "rigtig" patchworkbutik med
ALT hvad der tilhører,
men jeg har da lidt stof og lidt tilbehør :-)

Denne weekend vil der selvfølgelig være lidt gode tilbud,
og der vil være et lille gratis sykit og et gratis mønster
til alle der handler for mindst 100 kr :-)

(sålænge lager haves - dvs. til de første ca. 100 )


Bare lige et par idéer til inspiration.
Herover Dahlia skåret med Marti Michell linealsæt.

Herunder håndsyning i mange afskygninger/teknikker, sat sammen
til en sampler.

Håber at få mange besøgende denne weekend,
vi ses :-)

PS
Større grupper må gerne melde deres ankomst på forhånd,
så jeg kan have kaffe på kanden og venterum klar
- så må man i værkstedet på skift :-)

PS PS PS
Jeg tager kun imod kontanter og MobilePay

OBS
Torsdag d. 5. april 
er der åbent hus,
og derfor ikke "åbent værksted".
"åbent værksted"
hver torsdag igen fra
12. april

Ingen kommentarer:

Send en kommentar