onsdag den 7. marts 2018

Opdatering My Million Flowers

Jeg har holdt lidt pause fra dette projekt, men har alligevel fået nogle dele
syet sammen. 
Jeg havde lidt hængepartier, som ikke ses på billederne :-)

Delene er kommet op på min designwall, og det gør det lidt nemmere at overskue.
Jeg har taget en række billeder af, hvor jeg er kommet til,
først af hele tæppet, og derefter følger nærbilleder.


Jeg har min papskabelon/baggrund på væggen først, og så sat alle de
enkelte dele på med knappenåle.
Nogle dele er større end andre, og der er nåle rundt i kanten.


Patchwork syet i hånden vokser jo lidt, så derfor buer de store dele lidt,
men jeg har sat de yderste dele på, der hvor de passer med baggrundspappet,
så jeg kan se nøjagtigt hvilke dele jeg mangler for at udfylde tomrummet.


jeg har lavet mange blomster af mit fokusstof, og nogle af dem er
placeret rundt i kanten, for at bryde den limegrønne jeg har valgt som den
yderste grønne kant. 
Det limegrønne stof bruges også som bund ind i tæppet.


Jeg skrev vist på et tidspunkt, at man ikke behøver at lave sit eget 
papmønster, men det er måske en god idé,
for at overskue hvordan delene skal hænge sammen?


Når der bruges andre stoffer og farver, er det måske svært helt at se ud
fra mine billeder, hvordan de enkelte dele skal placeres.


Har du spørgsmål undervejs, er du meget velkommen til at skrive.
Gerne i kommentarfeltet under det indlæg du har spørgsmålet,
så kan det også komme andre tilgode :-)


Jeg skal nok tage flere nærbilleder efterhånden som jeg kommer frem
med de enkelte dele, 
det her er ment som en opdatering


På billedet herunder ses, hvordan jeg har fyldt ud med 6-kanter i den
limegrønne, også inde i tæppet.
Jeg synes det giver ro.


Rigtig go´ fornøjelse ;-)

2 kommentarer: