mandag den 5. juni 2017

Circle Play - BOM pakke 10

Sidste pakke i denne BOM er vist ved at være nået ud i postkasserne.

Det går ikke altid som planlagt :-(
Jeg har vist syet mig en tennisalbue til, hvilket har
resulteret i, at topstykket ikke er syet færdig hos mig.
MEN
der er billeder af alle lapperne lagt op som tæppet skal se ud.

Det var dejligt stille vejr, og det kunne lade sig gøre på terrassen.
Solen kigger dog igennem nogle steder, 
og det forstyrrer billederne lidt.
Håber alle kan se, hvordan tingene skal syes sammen,
og så nyde sit eget tæppe :-)

Der skal nok komme billeder her, når tæppet bliver færdigt,
og jeg håber stadig det hænger på
udstillingen til TRÆF i august i Skærbæk
(Bliver måske nødt til at krybe til korset og be´ min søster hjælpe med syningen)


Sådan ser det endelige oplæg ud.


Her er det nederste højre hjørne, der skal syes 4 sådanne trekanter,
som skal placeres omkring midten, der vender på højkant.
De skal spejlvendes, så vær opmærksom på, hvor sømrummet skal stå åbent.


Nederste venstre trekant - med lidt sol/skygge.


Øverste venstre hjørne.
Her vil den opmærksomme læser bemærke, at jeg har byttet om på 2 blokke,
Den mørke pink, der løber som et bånd omkring venskabsstjernerne,
skal selvfølgelig også her fortsætte i en lige linie.
De 3 stjerner i hjørnerne er rigtige, de 2 andre skal bytte plads.
(Håber det giver mening :-) )


Øverste højre hjørne.


Midten.
I mønsteret er beskrevet, hvordan jeg har placeret stjernerne - rækkefølgen.


I hver ende er syet de 3 lange rækker på.


Go´ fornøjelse ;-)




5 kommentarer:

  1. Hold da op det ser godt ud 👏🤗. Har desværre ikke fået noget med posten endnu.
    Kh Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Hanne Merete
      Tak skal du have, håber din pakke dukker op i morgen 👍🌞

      Slet
  2. Øv, har ikke fået min pakke endnu 😢

    SvarSlet
    Svar
    1. 😡😡😡 Din pakke er afsendt sammen med resten d. 31/5. Så hvis postnord overholdt deres aftale skulle du allersenest have modtaget i går! Har du stadig ikke modtaget mandag, så må vi efterlyse😤

      Slet
    2. Jeg har ikke modtaget min pakke endnu,- ved ikke lige, hvad jeg gør?

      Slet