torsdag den 24. november 2016

Hazel Hedgehog og My Million Flowers uge 47

Jeg hader teknikken når den ikke bare virker !!!!!!

Jeg syr den lyse grønne kant rundt om denne midte fra sidste uge, men kan ikke vise billeder, da det driller igen med at overføre!!


Rundt om de pink spidser, skal den lyse grønne være som figuren herunder
(minus ruder figuren)
Mit stof har retning/er stribet, så vær opmærksom på, hvordan stoffet vender.




Jeg har også fået syet de sidste 2 pink blomster, der mangler i venstre side.

Nå, men til gengæld kan jeg så vise billeder af et tæppe jeg afleverede til den sødeste lille Mathilde
til hendes barnedåb midt i november.


Mønsteret og designet er af Elisabeth Hartman


Men jeg har lavet mine egne udregninger/tegninger og brugt nogle
af Marti Michells linealer til at skære efter.

Det er mig en fornøjelse hver gang jeg arbejder med de linealer :-)

Tæppet er doodlet på egen maskine, udover det hele uden hensyntagen til patchworkmønsteret.
Farvet meleret tråd - det gav en god effekt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar