tirsdag den 30. december 2014

Mønster Juletræstæppe

Efter en forespørgsel, og et dyk ned i min gamle PC efter mønster, er det lykkedes at få samlet og ikke mindst printet (noget med opsætning og teknik og programmer, der taler sammen, og....- og ikke lige mig!!) mønsteret på mit juletræstæppe.



 Tilbage i 2008 kørte det som et BOM (Block Of the Month) projekt og mønstret er en samling af de enkelte måneders beskrivelser.

Mønstret kan nu købes i min lille internetbutik kludemarie.dk

Mønstret kan købes uden pap, men med ark til selv at kopiere det antal man skal bruge (til eget brug - please),
Eller man kan købe mønsteret og en tillægspakke med alt pappet til stjerner og juletræer, lige til at klippe ud.


1 kommentar:

  1. Hej Tove Marie Back, jeg vil gerne bestille mønster + stoffer til et juletræstæppe jeg har set på din hjemmeside kan det lade dig gøre? Anne Dannesbo 40 17 52 18

    SvarSlet