mandag den 29. september 2014

Vinder

...af Give Away.

Hvert indlæg fik tilknyttet et spillekort, og min datter trak et
fuldstændig tilfældigt kort.
Vildt at sidde med så mange kort og vide, at hver enkelt
repræsenterede en person - helt levende og af kød og blod.

1000 tak for alle de fine kommentarer,
vinderen er trukket tilfældigt og uden hensyn til,
hvad der er skrevet.

Men hvor er det skønt at læse alle de gode grunde, der er til at 
lege med stoffer :-)
- og hvad det gør ved os.

Jeg har aldrig været i tvivl om, at "HUSFLID"
 (øv at det er blevet et negativt ord)
uanset i hvilken form (strik, træ, hækle, at lave mad, sylte, patchwork..osv)
har en terapeutisk virkning på os.
- og det er jeg blevet bekræftet i :-)

Nå, men du er vel mest interesseret i vinderen, som blev:


Tillykke
Håber du bliver glad for gaven :-)


Intet indlæg uden billede

Datteren ønsker sig en trøje, så jeg er igang med mønsterstrik.
Det er godt nok længe siden, jeg sidst har været i gang med det.
Hvornår var det hønsestrik var på mode?



2 kommentarer:

  1. Jeg føler mig da utrolig heldig! Glæder mig til at modtage det skønne stof :-) Tak for det!!

    SvarSlet
  2. Stort tillykke til den heldige vinder

    SvarSlet