onsdag den 15. august 2012

Hygge i haven

Her har jeg siddet og riet i 2 dage :-) Sokkerne skulle lige have hæftet ender, så er de klar til
barnedåb på søndag.
Jeg skulle ellers have gjort rent og ryddet op, men mit knæ har da i den grad gjort mig opmærksom
på, hvorfor det nu var, at jeg skulle lukke KludeMarie! Så benet opad og ikke gå mere end højst nødvendigt!

Men godt vejret så har været til at nyde det i haven, billedet er ikke det bedste, det er i modlys, men jeg syntes lige min sommerfuglebusk skulle være med ;-)

Her er mit seneste Marti Michell arbejde, "Not so Giant Dahlia". Det bliver udbudt som kursus, hos "Stofgåsen" til foråret, tidspunkt ligger ikke helt fast endnu.
Jeg har forskellige kurser sat op hos FOF, så tjek deres hjemmeside, både i Fredericia, Odense og Svendborg ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar