mandag den 23. januar 2012

Første famlende forsøg

KludeMarie har lukket sin lille farverige patchworkbutik i Odense C, og også internetbutikken. Men det betyder jo ikke at ideerne ikke fortsat står i kø for at blive omsat til diverse projekter.

Derfor forsøger jeg mig nu i "blog-land", og vil her fremover vise frem, hvad jeg får produceret i min lille kælder ;-) Måske kommer der nogle ideer du kan bruge og forhåbentlig blive inspireret af.

Billedet er mit månedsblok-projekt fra 2009-2010, BedstemorsBlomsterBed kaldte jeg det.

3 kommentarer:

  1. Velkommen til blog-land.
    Mit tæppe ligger stadig som samlesæt i de poser jeg modtog stumperne i, måske de snart skulle ud og luftes :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pia
      Tak, ja det kan man bruge lidt tid på ;-) Jeg bøvler lidt med at få siden til at se ud som jeg gerne vil, men det må komme hen ad vejen.
      Jeg overvejer at lave en side med de ting jeg har gang i, men måske bliver jeg helt handlingslammet, hvis jeg får overblik over, hvor mange poser med samlesæt jeg har liggende ;-)
      Ha´ en go´ dag, mange hilsner
      Tove

      Slet
  2. For et nydelig teppe! Jeg legger meg til som følger, det ser ut som du har mye spennende på gang!

    SvarSlet