onsdag den 25. juli 2018

My Million Flowers uge 30, 2018

Flittig uge :-)


Først blev alle de små mørkeste blå romber syet på denne store del.
i højre side endvidere den grønne blomst.


Her et nærbillede af de blå romber yderst til venstre.


En masse grønne til at fylde ud...


...først sætter jeg dem på plads på designwall,
og så flytter jeg det over på en flamingoplade som kan tages
med i sofaen eller på terrassen og syes.


- og så tilbage på designwall.


Her følger lige nogle billeder, hvor der er en masse små mellemrum,
der skal fyldes ud med bundfarven.


lidt rundt i hele tæppet har jeg taget de små dele,


flyttet på flamingoplade, og så retur på designwall,
hele tiden tilbage, så jeg har styr på at delene passer sammen.


Jeg bruger også mine billeder undervejs, når jeg sidder på terrassen,
og har fået flyttet lapper, som jeg ikke kan huske hvor sad :-)


Her på designwall...


...og her på flamingoplade
 (som ikke er flamingo men noget skumagtigt,
der ikke fnuller :-)  )


-designwall..


...flamingoplade


designwall


flamingoplade


designwall 


flamingoplade


- og så lige en blomst mere, den skal også fylde ud, så der ikke bliver
alt for store områder med bundfarve


Nederste venstre hjørne af tæppet, blomsten herover sidder ved 
spidsen af den rustfarvede.


Flyttet på flamingoplade


designwall


flamingoplade


nederste venstre del næsten syet sammen....


...og her helt syet sammen


Nederste højre hjørne på flamingoplade,


- og så syet sammen.

Rigtig go´ fornøjelse ;-)

2 kommentarer:

  1. Hallöchen,
    Wunderschön einfach wunderschön.

    Ich bin begeistert

    Eine schöne Woche noch.
    Liebe Grüße Marika

    SvarSlet