onsdag den 2. maj 2018

My Million Flowers uge 18, 2018

Denne uge har jeg fundet stof frem, og fået skåret og limet noget af det der skal udfylde huller.


Først lige et billede af mit fokus stof. 
Nu kan der vist ikke vrides flere blomster ud af det, 
men jeg gemmer resterne - man ved aldrig.....


Til stort set resten - hvis ikke det hele - skal ovenstående figurer bruges.
Jeg skriver ikke i detaljer hvor, tænker det kan ses ud af billederne.
Der kommer stadig mange billeder, både oversigts- og
nærbilleder af, hvordan jeg har fyldt ud.


På foto herover angiver de hvide pile, hvor jeg har sat små mørke blå romber.
De skal danne en ramme omkring den store blå blomst.
De er kun limet på pap, ikke syet endnu, så der kommer
flere billeder når de bliver syet på.


Øverste venstre hjørne af tæppet.
Her er fundet stof og limet på pap, men ikke syet.
Mangler lige lidt halve 6-kanter til det allersidste udfyldning. 
De skal også være i den grønne bundfarve fra kanten.


Øverst midt på tæppet.
Limet, men ikke syet.

Go´ fornøjelse ;-)

HUSK har du spørgsmål, så skriv endelig i kommentarfeltet.

De sidste par gange har jeg ikke skrevet på engelsk.
Savner du det, så lad mig det vide :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar