lørdag den 14. april 2018

Nye gamle mønstre :-)

Tak for alle besøgende til mit åbent hus sidste weekend 
-nogle af jer også tak for at sætte mig på arbejde :-)

Jeg havde jo fundet stort og småt frem af alle mine produktioner, 
der stadig findes her i huset,
til inspiration.

Mønstre blev efterspurgt, 
og nogle kunne jeg efterkomme ved at grave min gamle pc frem og
få den forbundet med printer etc.
andet måtte gendannes fra bunden :-)

- og noget er stadig under udarbejdelse :-)


Forårs serviet i første udgave i gult - stofvalget har lagt navn til servietten.


Mønsteret måtte genskrives, så det blev også til en ny udgave i nye stoffer,
du kan købe stofkit (så længe lager haves)
hos
eller mønster hos


Juledugen kunne hentes uden videre :-)
Kan købes hos


Denne juleløber er fra 2008, mønstret er lavet så man selv skal
mangfoldiggøre de skabeloner man skal bruge.
Stoffet bestemmer jo om det bliver en juleløber eller en forårs- eller
til altids- brug :-)

Mønster kan købes hos

Rigtig go´ weekend :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar