onsdag den 29. marts 2017

My Million Flowers uge 13, 2017

Sidst jeg arbejde på denne del, var i uge 48, 

I worked on this part in week 48,
check this link

I denne uge har jeg så tilføjet alle de grønne, som er imellem de pink blomster yderst,
det er den samme grønne som i midten, men har du ikke nok af den samme, så bare én der minder om i farvestyrke. 12 stk. ialt

This week I sewed the green hexagons (12 pieces) between all the pink flower in the outer circle. It is the same green fabric as I used in the center, but if you haven´t got enough of this, use
a green in a similar colour.


Jeg har det hele lagt ud på mit stuegulv i disse dage, til stor glæde for familien (hahaha).
Jeg skærer en masse grønne 6-kanter, som skal omkring de mange blomster fra de seneste uger,
jeg skal nok vise hver enkelt del, efterhånden som jeg får det syet på
-skulle bare lige danne mig lidt overblik.

Go´fornøjelse ;-)

I have everything spread out on my livingroom floor these days (a great pleasure for my family (hahaha)).
I cut a lot of hexagons in different green colours, I will show pictures as I sew.

Have fun ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar