torsdag den 15. december 2016

UFO og My Million Flowers

Ja, den top har ligget længe, men nu fik jeg den quiltet - på longarm hos Pro4


Quiltede efter mønster - "kant til kant" - 
jeg vil meget hellere quilte frihånds :-)

Her ses også lidt af bagsiden.

Denne uge har jeg fået syet de fleste af de sømme jeg manglede på denne del
fra sidste uge.
Så billedet er det samme :-)


Der er julepause fra dette projekt til 4. januar.

2 ud af 9 julegaver er på plads her, så der må mit fokus vist hellere være :-) 


2 kommentarer:

  1. Glædelig jul og godt nytår til dig med tak for de dejlige billeder og tekster jeg har fulgt i året der snart er gået.
    Mange syhilsner Marian

    SvarSlet
  2. Hej Marian
    Tak skal du have, dejligt at høre, at der er nogen, der følger med. God jul og godt nytår til dig også. Jeg håber at vende tilbage med fornyet energi efter nytår :-)

    SvarSlet