onsdag den 18. maj 2016

My Million Flowers uge 20

Det var simpelt hen for godt vejr til at sidde foran PC´en.

I enjoyed my garden today,
don´t know the names of the flowers in english,
so please just enjoy the photos


Bonderoser, akeleje og liljekonvaller under mit pæretræ


Blåregnen er næsten sprunget ud, naboens bøgetræ i baggrunden er bare så flot.


Billedet taget i haven, 
men stort set min udsigt fra køkkenvinduet :-)


- overlede vinteren i krukken på terrassen,
og kvitterer bare med et væld af blomster.


Nå, men her følger så billeder af de 6 blomster fra sidste uge

First pictures of the 6 flowers from last week







- og alle 6 samlet

all 6 together


Jeg vil gerne have syet nogle flere midter, inden jeg helt lægger mig fast på,
hvordan de skal placeres, og inden jeg tegner det op på mit papir-tæppe,
så her følger en ny midte...

I think I need some more small flowers, before I draw on my big paper-quilt.
Center of a new flower as follows..




Go´ fornøjelse ;-)

Have fun ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar