fredag den 27. maj 2016

Have og hæklerier

Elsker min have på denne årstid. 
Buske og træer blomstrer om kap i de skønneste farver :-)


Min opstammede syren er bare allersmukkest lige nu.


- ærgerligt duften ikke kan følge med.....
det gælder også den første rose herunder,
den dufter fantastisk :-)


En veninde til Emilie er flyttet hjemmefra, det udløser et par
grydelapper.
Velkommen til Odense Petrine :-)


- der blev så også lige et par til mig selv


Blev færdig med mit hæklede tæppe,
bemærk rhododendron blomstrer i baggrunden :-)


120 x 150 cm ca., det er allerede flittigt i brug.


Jeg har hæklet i økologisk bomuld, fandt et rigtigt billigt tilbud på 
nettet, som også bestemte farverne lidt (dem jeg kunne få, minus et par stykker).
Hvordan du hækler selve maskerne, er der en meget god og billedrig forklaring af
på engelsk dog,
på Attic 24
Lucy som skriver denne blog, kalder dem "Rainbow drops"

Jeg har også brugt dem i dette lille 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar