fredag den 13. februar 2015

Vinterferie

Familien blev sendt afsted på skiferie, og jeg har været helt mutters..... 
  Fik ikke lavet så meget som jeg havde håbet, men sådan går det jo altid her :-)

Men mine Lucy Boston blokke er syet sammen,
nu har jeg 3, regner med 35 blokke og et helt tæppe,


langtidsprojekt,


6-kanten er 3cm på hver side.


Lucy Boston "dinner for 2"
er quiltet helt færdig, og mønster kan købes på
Håndsyning over pap, og alt pap medfølger :-)



Syntes lige da jeg sad med denne del, at det lignede en solopgang,
men det skal nu blive til en Dahlia-blomst.


Toppen til Spiderweb hænger sammen, men jeg har brug for hjælp til 
holde tæppet, mens der tages foto, så det har du tilgode.


En hæklet kurv, rigtig tøset,


stor nok til at opbevare det hækleri, der lige er gang i.


Vævet avispapir, inspiration til mit kære vævehold.


En kursist blev inspireret til at bruge læder, 
- det bliver ret godt ! :-)


Når jeg kigger ud af mit køkkenvindue, står
denne fantastiske julerose,
midt i alt det grå 
har den stået i en måned og lyst op :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar