fredag den 9. maj 2014

UFO

Jeg har et nytårsfortsæt, der hedder oprydning!

Det gælder også Ufærdige Projekter (Un Finished Objects). Jeg tør ikke tælle, hvor mange jeg har liggende af dem, men det er mange, MANGE. I stedet tænker jeg, at jeg nummererer dem efterhånden, som jeg får dem færdige, måske kan det motivere.....  :-)

Alt hvad jeg er startet 2013 eller før, tæller som UFO. I dag kan jeg vise et billede startet på kursus hos Karin Østergaard på højskole i Bogense juni 2011.

Den har hængt på min "designwall" i mere end 2 år og bare ventet på 1 times quiltning og montering!


UFO ## 2
Idé og design er Karin Østergaards 


Billedet er monteret på en 4 cm bred blindramme, og skal op at hænge som det er her.

1 kommentar:

  1. Uha, jeg tør ikke begynde en UFO-liste. Håber jeg finder mod til det en dag. Jeg har faktisk en fugl liggende også fra et kursus med Karin Østergaard hos symus i Skælskør.

    SvarSlet