onsdag den 7. maj 2014

Organisering...

....er ikke altid min stærke side, og da slet ikke når computerverdenen heller ikke er min stærke side.....

Jeg vil jo gerne have, at det er nemt at finde frem til beskrivelserne af de forskellige blokke i Marti Michell Sampleren - også om et halvt år. Gerne så man ikke skal rulle en halv time ned på en side, inden man når til blok 20!!!

Det har jeg så siddet og leget med i et par timer, og nu tror jeg det er lykkedes.

Under fanen øverst Sampler Marti Michell Set A er der først en kort beskrivelse af projektet, og derefter kommer der et link til hver blok. Linket er med streg under, og i en anden farve. Klik på linket, og du bliver ledt frem til beskrivelsen af netop den blok. (listen vokser selvfølgelig efterhånden som der kommer flere blokke)

Hver beskrivelse vil så komme som et blog-indlæg, hver onsdag ligger det altså på forsiden, indtil der kommer et nyt indlæg. Du vil også kunne finde beskrivelserne ved at kigge under blog-arkiv, og de forskellige indlæg her.

Da jeg først har fundet ud af det her efter 2. blok, betyder det, at i dag ligger beskrivelsen af blok 2 efter
beskrivelsen af blok 1 (fordi den er lagt på sidst), du skal altså rulle noget ned på siden.

Håber du finder det du skal bruge, og at det bliver nemt at finde fremover :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar